tag:blogger.com,1999:blog-552064760226649297.post517278673264632786..comments2024-03-26T13:17:26.490+01:00Comments on Els Cingles de Bertí: L'Estat iniciarà les obres de desdoblament parcial (???!!!) de la línia de tren el 2016Jesús Cano Sánchezhttp://www.blogger.com/profile/18136579763386383399noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-552064760226649297.post-67837779335580774652016-10-03T13:45:14.321+02:002016-10-03T13:45:14.321+02:00(Només) Una indidència cada quatre dies en cinc an...<a href="http://cinglesdeberti.blogspot.com.es/2016/10/nomes-una-incidencia-cada-quatre-dies.html" rel="nofollow">(Només) Una indidència cada quatre dies en cinc anys a la línia del Nord</a>.Jesús Cano Sánchezhttps://www.blogger.com/profile/18136579763386383399noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-552064760226649297.post-38759302157848542022015-03-04T10:32:11.303+01:002015-03-04T10:32:11.303+01:00Entre 2004 i 2014, les set estacions vallesanes (i...Entre 2004 i 2014, les set estacions vallesanes (inclou Sant Martí de Centelles, que dóna servei a Osona) de la línia de tren de Vic (R3) han perdut un 9,12% dels passatgers que tenien, segons les dades facilitades per Renfe a EL 9 NOU.<br /><br />Les estacions de les dues poblacions més grans (Granollers i Mollet, on la R3 competeix amb la desdoblada línia de Sant Celoni) registren pèrdues significatives de viatgers: un 20,25% a Granollers-Canovelles (de 3.650 a 2.911) i del 15,56% a Mollet-Santa Rosa (de 4.075 a 3.441). A Parets, que no té estació a l’R2, la caiguda és inferior: del 9,31% passant dels 2.901 passatgers de 2004 als 2.631 que va tenir l’any passat. A les Franqueses, l’any 2014 van fer servir el tren un 24,26% més de viatgers al dia que l’any 2004 (puja de 709 a 881). També creix Figaró: de 189 usuaris diaris a 395. L’estació de la Garriga pràcticament manté les xifres: dels 2.311 passatgers de 2004 als 2.340 de 2014 (un 1,25% més). Sant Martí de Centelles cau un 16,25% (de 357 a 299).Anonymousnoreply@blogger.com